Wiemy, że prawidłowy rozwój dzieci zależy od wiedzy i mądrości ich opiekunów. Dlatego naszą misją jest stworzenie realnych i atrakcyjnych możliwości do stymulowania rozwoju w poczuciu bezpieczeństwa. Pracujemy na zasobach dziecka, kierujemy się zasadą, że pozytywne wzmocnienie może zdziałać cuda i pokonać deficyty.
Wykorzystując własne doświadczenia, wnikliwą obserwację, oraz analizując diagnozę potrzeb rodziców, tworzymy placówkę o prozdrowotnym charakterze. Wiek żłobkowy to intensywny rozwój fizyczny i umysłowy dziecka, dbanie o jego prawidłowość należy do nas, dorosłych.
aby stać się przedszkolakiem😊
Dbamy o wszechstronny i prawidłowy rozwój indywidualny każdego dziecka, zapewniając:
Dzieci podczas pobytu w żłobku uczą się: współżycia społecznego w grupie dziecięcej, samodzielnego wykonywania czynności fizjologicznych i higienicznych, samodzielnego spożywania posiłków, ubierania się i rozbierania, używania prawidłowych zwrotów i form grzecznościowych, nawiązywania kontaktu z rówieśnikami, dzielenia się przedmiotami i zabawkami z drugim dzieckiem, wymowy, myślenia i kształtowania wyobraźni, doskonalenia umiejętności związanych z czynnościami dnia codziennego, sprawności ruchowej i poczucia rytmu.
Plan zajęć dydaktyczno-wychowawczych jest strategią wielokierunkowej stymulacji aktywności dzieci. Skupia się on na silnej i trwałej potrzebie, jaką jest ruch i zabawa. Staramy się aby jak najczęściej dzieci korzystały ze świeżego powietrza. Niezbędna dla małego dziecka zabawa w otoczeniu uaktywnia jego zmysły i staje się jednocześnie źródłem wiedzy. Naszym celem jest koncepcja indywidualnego, naturalnego rozwoju, zgodnego z potencjałem i możliwościami dziecka. Zajęcia nawiązują tematycznie do panującej aktualnie pory roku oraz przypadających na czas jej trwania różnych świąt i innych sytuacji okolicznościowych.
Co roku organizujemy okres adaptacyjny, w którym dzieci w obecności rodziców poznają i przyzwyczajają się do pań opiekujących się nimi, rówieśników, całego otoczenia oraz panujących w żłobku reguł.